Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

söndag 27 januari 2013

Volvo har gjort en bra affär i Kina.

Enligt många analytiker har Volvo gjort en mycket bra affär i Kina. Volvo kommer att värderas upp i morgon. Kanske går det att komma in med ett köp under dagen. Jag får se ur kursen utvecklas.
Upp mot 103 kr tycker jag att Volvo är köpvärd under morgondagen.


Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
Fast Partner
Lundin Petroleum
Raysearch
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Stora Enso
Tethys oil
Vitec Software Group B
xact oil service 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar