Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

måndag 14 januari 2013

Har redan sålt recyctec. Lite för tidigt. 73,4% upp idag. Jag gillar min spåkula.

Jag fick bara 45% av uppgången, men jag är nöjd. Inget hårt jobb direkt.
Mina andra köpförslag gick så här. Fred olsen Energi (Norge) -0,83 och Norlato +3,01.
Detta är köpförslag på lite längre sikt.

Ny chans aktie Raysearch. Har nästan stigit färdigt, men kanske en 10-20% kvar.
Ev. köp i morgon runt 25 kr om jag kommer in tidigt.


Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Boliden
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
Fast Partner
Formpipe
Lundin Petroleum
Northland Resourses
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Tethys oil
Vitec Software Group B
xact oil service  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar