Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

söndag 20 januari 2013

Formpipe går till försäljning med 21% i uppgång.

Formpipe har gått upp och värderas nu till en kurs som gör att syna rapporten om en månad kan bli en nitlott. Jag säljer.
Jag köper i stället Stora Enso och en utdelning på 5,5%.


Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
Fast Partner
Lundin Petroleum
Northland Resourses
Raysearch
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Stora Enso
Tethys oil
Vitec Software Group B
xact oil service 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar