Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

onsdag 30 januari 2013

Volvo blev ingen större reaktion.

Ligger 3% minus i Volvo, men jag behåller aktien. Utdelningen är mer än 3%.
Köpte Cdon idag. Redan 4,2% på + sidan. Sålde Cherry med en vinst på 21%. Målkursen uppnådd på 35kr. Portföljen har gått sämre än index sista veckorna. Delvis på grund av Northland, men fortfarande lite mer än index från nyår.
Svängningarna är större på högriskaktier.




Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Cassandra oil.
Cdon
Fast Partner
Lundin Petroleum
Raysearch
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Stora Enso
Tethys oil
Vitec Software Group B
Volvo B
xact oil service 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar