Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

tisdag 6 maj 2014

Det blev köp i Hedgefonden Gladiator och en ökning i Medivir. Har också köpt i Novo Nordiska. Ett Danskt läkemedelsföretag.

Jag har fortfarande ett bra försprång mot index. Min vanliga portfölj enligt nedan 11,01% upp mot index 1,5%
Min Vinna eller Försvinna portfölj bara 7,76% upp nu.
Börs SM är en riktig jordfräs. Den går inte alls bra. Hoppas på vändning.
Om jag kollar på dagens vinnare så får man inte klaga CellaVision upp 10,8% och XANO Industri B upp 7,02%.

BÖRSSM portfölj.
Start portföljen blev.
Africa oil.
Mindmancer
Smarteq
Cassandra
Det blir spännande att följa.
Kandidater för byte Invisio, Deltaco, Medivir,


Min tradingportfölj nu. (50% av mitt totala innehav)

                                                                  Utdelning i %                                                                                                               
Africa oil                                                         0,0
AQ Group                                                       1,6
Berkshire Hathaway Inc Class B                         
Cassandra oil.                                                 0,0
Getinge                                                            1,9
Google Inc.
H&M                                                               4,3
Indutrade                                                        3,2
Lundin petroleum                                                                                                      
Nexam
Novo Nordiska
Medivir                                                            0,0
Maya Gold and Silver
PartnerTech                                                                                               
Raysearch                                                         0,0              
Sino Agro Food                                                                         
Star Vault                                                          0,0
Tethys oil                                                           0,0
XANO Industri B



Hedgefond Gladiator.

Vinna eller försvinna aktier. 

Hoppas på att några av aktierna går 100%

Avtech Sweden B.
CellaVision.
I.A.R Systems Group.
NAXS Nordic Acces.
Nexam
Thin Film Electronic. Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar