Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

tisdag 26 februari 2013

Jag köpte BEAR OMX X10 BNP på morgonen.

Ligger på plus första dagen i alla fall. Börsen går upp i USA så det kan gå upp i Sverige i morgon. Jag kommer att behålla BEAR OMX X10 BNP, för att jag tror på en rekyl nedåt. Framtiden får utvisa vem som har rätt.

Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)




BEAR OMX X10 BNP
Betsson                                   Rapport den 8/2
Cassandra oil.                                               28/2
Cdon
Doro                                                             
Fast Partner                                                   21/2
Lundin Petroleum                                       6/2
Micro systemation
Raysearch                                                      14/2
ShaMaran Petroleum                                 30/4
Sino Agro Food                                            
Sigma                                                              1/2
Tethys oil                                                       12/2
Vitec Software Group B                             21/2
xact oil service

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar