Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

söndag 13 januari 2013

Har redan sålt CybAero efter 1 dag. Vinst 14,5%.

Har sålt G5 efter ett kraftigt fall under fredagen. Kom ur på 46,50. 5% ned, men knappt 2000kr minus. Slutade på 44,80 i fredags. Kommer att bevaka aktien för ev. återköp när fallet är klart. Aktien finns i Börsveckans portfölj, så jag får troligen en analys om en vecka.
Betsson har redan gått upp med 3,15% på 2 börsdagar.
Har köpt Fast Partner i fredags. Köpt efter teknisk analys. Avanzas TA topp 5 i torsdags.
Ny chans aktie recyctec. Köporder ligger på denna till i morgon.

Bra aktier med hög utdelning, som jag tror på är Fred olsen Energi (Norge) Ca. 7% och Norlato 6,2%
Kanske köp när jag har sålt någon annan aktier i portföljen.

Min portfölj förra året gick upp med 42% mot index 12%
Min portfölj hittills i år har gått upp med exakt 6% mot index 2,5%.

Hoppas på god fortsättning och gärna mer respons från mina Blogg läsare.



Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Boliden
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
Fast Partner
Formpipe
Lundin Petroleum
Northland Resourses
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Tethys oil
Vitec Software Group B
xact oil service

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar