Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

fredag 25 januari 2013

Det kostade 3% av årets uppgång på 10,8% att gå emot marknaden.

Northland Resources hade inte fallit färdigt. Jag sålde alla idag. Det gäller att ta snabba beslut och inte bry sig om det blev förlust. Det finns många andra möjligheter på aktiemarknaden. Kommer att följa aktien, men inte köpa förrän de har fullt ös på produktionen. Ligger fortfarande 7,8% upp i år.Index i år 3,8%. 



Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betsson
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
Fast Partner
Lundin Petroleum
Raysearch
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Stora Enso
Tethys oil
Vitec Software Group B
xact oil service 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar