Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

onsdag 9 januari 2013

Har stuvat om i portföljen idag.

Har sålt Bilia. Känns fullvärderad efter en uppgång på 32% för mig.
Har sålt Cellavision med en liten förlust. Händer inget med aktiekursen.
Har sålt Rehact AB. Behåller Rehact konventibler med över 9% ränta.

Har köpt xact oil service. Ett fond som följer index av oljeserviceföretagen i Norge.
Tror på mycket utbyggnad av oljeindustrin nu. (Se Lundins investeringsprogram för 2013  1 700 miljoner USD på ett år.

Har ökat i Tethys oil.

Har lagt köporder på Betson och CybAero idag.




Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)

Betson
Boliden
Cassandra oil.
Clean Tech East Holding
Cherry
CybAero
G5 Entertainment
Formpipe
Lundin Petroleum
Northland Resourses
ShaMaran Petroleum
Sino Agro Food
Tethys oil
Vitec Software Group B 
xact oil service

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar