Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

måndag 15 april 2013

Jag fortsätter sälja av och siktar på 50% i kassan. Vår och sommar brukar vara svaga perioder.

Jag behåller några med bra utdelning och några förhoppningsbolag.
Har köpt Tele 2 på grund av en bra utdelning och kanske en extra utdelning också.



Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)


Betsson                            
Cassandra oil.                                                                                              
Lindab                                               
Opus Group
Ratos B 
Raysearch                                                
Sino Agro Food
Tele 2                                    
Tethys oil
Wise Group                                                    
Vitec Software Group B
                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar