Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

tisdag 2 april 2013

Ännu en aktie till portföljen. Jag köpte 500st Lindab.

Nu kan de börja att köpa upp och ev. stycka Lindab för att ta fram värdena i bolaget.
Hoppas på att det händer något den närmaste månaden.


Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)


Betsson                               
Bahnhof
Cassandra oil.                                           
Doro
Drillcon
Fast. Balder B                                                        
Fast Partner
G5 Entertainment
Lindab                                               
Lundin Petroleum                                   
Micro systemation
Opus Group
Raysearch                                                  
Sino Agro Food                                       
Tethys oil
Transcom A                                                      
Vitec Software Group B                             
xact oil service

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar