Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

onsdag 3 april 2013

Har sålt Bahnhof, Micro systemation och Fast. Balder. Jag har köpt Wise Group.

Jag ökar kontanterna och tar hem en bra vinst i Bahnhof och Micro Systemation.
Wise Group köper jag efter rekommendation från Stockpicker.


Min tradingportfölj nu. (20% av mitt totala innehav)


Betsson                               
Cassandra oil.                                          
Doro
Drillcon                                                        
Fast Partner
G5 Entertainment
Lindab                                               
Lundin Petroleum                                  
Opus Group
Raysearch                                                 
Sino Agro Food                                      
Tethys oil
Transcom A                                                      
Vitec Software Group B
Wise Group                             
xact oil service

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar