Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

torsdag 1 november 2012

Ökade i Cassandra oil. Kom in på 30,20 idag. Köpte tillbaka några Africa oil på 68.

Cassandra oil vände vid ca 28 kr idag. När det började bli lite styrka i uppgången var det dags att öka. Nu har de mest nervösa sålt ut och aktien kan stiga igen. Nu väntar jag på om uppfinningen funkar på de nya storlekarna. Då har vi en uppgång till över 50 kr. Om det inte funkar eller blir försenade ett antal månader. Då är förtroendet borta och aktien står i 10-15kr.

Nya oljeförande lager i det nya borrhålet för Africa oil gjorde att jag chansade på ett återköp. Kursen gick ju upp för lite. Visst bränner jag ett antal tusenlappar på avgifter vid köp och försäljning, men det är väldigt lite jämfört med vad förlusterna kan bli om inget beslut tas. Fortfarande över 50% upp i år. Index 7,5% upp.



Kvar i portföljen nu.
Africa oil
Bilia
Cassandra oil.
Cellavision
Lundin Petroleum
Northland Resourses
ShaMaran Petroleum
Vitec Software Group B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar