Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

måndag 26 november 2012

Africa oil 20% ned.

Som jag skrivit tidigare. Ha inte större post av en aktier än du klarar en nedgång eller att bolaget blir helt värdelöst. Även om Africa oil går ned 20% så går min portfölj "bara" ned ca 3%. Mycket nog men överkommligt. Detta är min tradingportfölj och inte alla mina aktieplaceringar. Har fortfarande en uppgång över 40% i år. Hur som helst ingen rolig dag på börsen. Vad tror jag om fortsättningen då?
Troligen en uppgång i morgon. De som känner att de vill hoppa av kan få chansen i morgon. Jag har inte bestämmt mig hur jag vill göra. 58-59 kr hoppas jag de går upp till i morgon.


Kvar i portföljen nu.
Africa oil
Bilia
Cassandra oil.
Cellavision
G5 Entertainment
Lundin Petroleum
Northland Resourses
Rehact AB
Seamless
ShaMaran Petroleum
Vitec Software Group B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar