Välkommen att ta rygg på en investerare eller kanske en spelare. Den som vågar vinner.
Följ och lär dej Investeringklockan och bilda dej en uppfattning vad konjunkturen är.
kopiera gärna mina köp och sälj eller bygg upp en depå liknande min. Kom ihåg att det är ditt beslut.
Det gäller att ha fler rätt än fel.

tisdag 27 november 2012

Jag fick 58,75 på morgonen och sålde allt i Africa oil.

Med facit nu i kväll så rasar de vidare i Kanada för tillfället ned runt 52kr. En lättnande suck......Och som jag skrev igår så kom säljchansen idag. Bättre med 58,75 än 52 eller kanske ännu lägre i morgon. Har i stället köpt in mig i Tethys oil med tillgångar i Oman. Lite tryggare och mer ett producerande företag som går med vinst.

TETHYS OIL 3 KV: RESULTATET EFTER SKATT BLEV 46 MKR (Direkt)  
2012-11-12 08:35
 
STOCKHOLM (Direkt) Oljebolaget Tethys Oil redovisar ett resultat efter skatt på 46 miljoner kronor för det tredje kvartalet 2012 (38,6). Resultatet per aktie uppgick till 1:35 kronor (1:19).
Nettoomsättningen uppgick till 116 miljoner kronor (41,1).
De likvida medlen uppgick vid periodens utgång till 323 miljoner kronor.

Kvar i portföljen nu.
Bilia
Cassandra oil.
Cellavision
G5 Entertainment
Lundin Petroleum
Northland Resourses
Rehact AB
ShaMaran Petroleum
Tethys oil
Vitec Software Group B 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar